E-poe tingimused (English below)

Veebipoe www.maarisoekov.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Arthub (registrikood 12832013), aadressiga Mõisa tee 7-1, Kostivere, Harjumaa 74202 Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 10 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 15 tööpäeva.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Baltimaad, EL liikmesriigid, UK.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 15 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 30 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 40 kalendripäeva jooksul.

Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 40 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Tagastada ei ole võimalik:

Väljatrükke (printe) ei ole võimalik tagastada. Väljatrükid luuakse print on demand põhimõttel, mis tähendab seda, et need prinditakse spetsiaalselt kliendi tellimusel. 

Väljatrükkidele kehtib tagastusõigus ainult juhul, kui kaup on defektne meie tehtud vea tõttu.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus vabas vormis e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile maarisoekov@gmail.com.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Terms and Conditions

The owner of the online shop www.maarisoekov.ee (hereinafter referred to as the online shop) is OÜ Arthub (registry code 12832013), located at Mõisa tee 7-1, Kostivere, Harjumaa 74202 Eesti.

Term of sales contract and information about goods and prices

The sales terms apply to purchasing goods from the online shop.

The prices of the products sold in the online shop are indicated next to the products. A fee for delivery of the goods is added to the price.

The fee for delivery of the goods depends on the location of the buyer and the delivery method. The delivery fee is displayed to the buyer when the order is placed.

Information about the goods is provided in the online shop next to the goods.

Placing an order

To order goods, the requested goods should be added to the shopping cart. To finalize the order, the required data fields should be filled in and a suitable means of delivery chosen. The total price is then displayed on the screen, which can be paid via a bank link or using another payment solution.

The contract enters into force after the amount subject to payment has been credited to the bank account of the online shop.

If it is not possible to deliver the ordered goods due to lack of stock or another reason, the buyer will be notified as soon as possible and the cost paid (including delivery fees) will be refunded usually within 10 working days. Depending on the method of payment, the refund may take up to 15 working days.

Delivery

Goods are delivered to the following countries: Estonia, EU, UK.

The delivery cost of the goods is borne by the buyer and the respective price information is displayed next to the delivery method.

In Estonia, parcels will normally arrive at the location specified by the buyer within 14 working days of entry into force of the sales contract. Outside Estonia, goods are usually delivered within 30 calendar days.

In exceptional cases, the goods may be delivered within a time frame of up to 30 calendar days.

If the online shop has notified the buyer of delivery issues and a term exceeding 30 calendar days on their website or in the order confirmation, the term specified by the online shop applies.

Right of withdrawal

After receiving the order, the buyer has the right to withdraw from the contract entered into with the online shop within 14 days.

Prints are not returnable by default, as they are manufactured on the principle of print on demand – meaning they are printed upon the customer’s request. Prints can be returned only if the items have a defect due to our error.

The right of withdrawal does not apply if the buyer is a legal person.

To exercise the 14-day right of withdrawal, the buyer may not use the ordered goods in any other way than is necessary in order to examine the nature, properties and functioning of the goods in the same way the buyer would be allowed to test the goods in a physical shop.

If the products have been used in any other way than is necessary for the nature, characteristics or functionality of the goods or they have wear marks, the online shop has the right to reduce the refundable amount in accordance with the decrease in value of the goods.

In order to return the goods, the buyer should submit a withdrawal application via e-mail no later than 14 days of receiving the goods.

The costs of returning the goods will be borne by the buyer, unless the reason for return is the fact that the item being returned does not correspond to what was ordered (e.g. an incorrect or defective item).

The buyer should return the goods within 14 days of submitting their application to do so or provide proof that the goods have been handed over to the carrier within that period.

Having received the returned goods, the online shop refunds the buyer any amounts received from the buyer on the basis of the contract immediately but no later than within 14 days of receiving the application for withdrawal.

The online shop may refuse to process the refund until it receives the item that is the object of the contract or until the buyer submits proof that the item has been sent back, whichever happens first. If the buyer has explicitly chosen a method of delivery different from the most inexpensive normal method of delivery offered by the online shop, the online shop is not required to refund to the consumer the amount exceeding the cost of normal delivery.

The online shop has the right to withdraw from the sales transaction and request that the goods be returned by the buyer if the marked price of the goods in the online shop is significantly lower than the market price of the goods due to an error.

Right to file a complaint

The online shop is liable for the non-compliance of the goods sold to the buyer with the terms and conditions of the contract or for the defects which existed at the time of delivery of the item and which become evident within up to a year of the delivery of the goods to the buyer. Within the first year after the item was delivered to the buyer, it is presumed that the defect already existed at the time of delivery. It is the responsibility of the online shop to disprove this.

In the event of a defect, the buyer has the right to contact the online shop no later than within two months by sending an e-mail to maarisoekov@gmail.com.

The online shop is not liable for defects that have occurred due to the consumer’s action or inaction (incorrect use, an accident, etc.) after the goods were delivered or in the case of normal wear and tear caused by normal use of the item.

If the goods purchased in the online shop have defects for which the online shop is liable, the online shop will repair or replace the defective goods. If the goods cannot be repaired or replaced, the online shop will refund all fees incurred under the sales contract to the buyer.

The online shop responds to the consumer’s complaint within 15 days in writing or in a format that can be reproduced in writing.