Andmekaitsetingimused (English below)
Veebipoe www.maarisoekov.ee isikuandmete vastutav töötleja on Arthub OÜ.
Milliseid isikuandmeid töödeldakse:
− nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
− kauba kohaletoimetamise aadress;
− pangakonto number;
− kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
− klienditoe andmed.
− IP aadress
Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse:
Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks, kliendieelistuste analüüsimiseks ning mh tarbijavaidluste lahendamise eesmärgil.
Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi). E-posti kasutatakse lisaks arvete saatmiseks ning telefoni nr kasutatakse pakiautomaati jõudnud kauba teavitamiseks.
Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Õiguslik alus
Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil (kliendi tellimust haldamine, kohaletoimetamine, kauba ja maksete tagastamine). Isikuandmete töötlemine toimub seadusjärgse kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine).
Isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja õigustatud huvi tõttu, mis seisneb võimalike tarbijavaidluste lahendamise eesmärgil ostuajaloo andmete kogumises.
Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.
Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.
Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.
Turvalisus ja andmetele ligipääs
Isikuandmeid hoitakse www.maarisoekov.ee serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil.
Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.
Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatest vastuvõtjatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel.
Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed kooskõlas isikuandmete kaitse üldmääruse artikliga 28.
Isikuandmetega tutvumine ja parandamine
Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe klienditoe vahendusel. Kui isikuandmetega tutvumise taotlus on esitatud elektrooniliselt, esitatakse ka teave üldkasutatavate elektrooniliste vahendite kaudu.
Nõusoleku tagasivõtmine
Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.
Säilitamine
Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va isikuandmed (ostuajaloo andmed), mida on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.
Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni
Raamatupidamise algdokumentides sisalduvaid isikuandmeid säilitatakse seitse aastat.
Piiramine
Kliendil on õigus taotleda oma isikuandmete töötlemise piiramist, kui andmed on ebaõiged või pole täielikud või kui tema isikuandmeid töödeldakse ebaseaduslikult.
Vastuväited
Kliendil on õigus esitada vastuväiteid seoses tema isikuandmete töötlemisega, kui tal on alust arvata, et tema isikuandmete töötlemiseks puudub seaduslik alus.
Kustutamine
Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.
Vastuses taotlusele tuuakse ka välja need isikuandmed, mida ei kustuta ning millisel õiguslikul alusel ja põhjusel.
Ülekandmine
E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul.
Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.
Otseturustusteated
E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.
Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel (vastav teave tuleb esitada selgelt ja eraldi igasugusest muust teabest).
Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel maarisoekov@gmail.com. Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile maarisoekov@gmail.com.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel maarisoekov@gmail.com. Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).
Privacy policy
The controller of the personal data of the online shop is Arthub OÜ.
Which personal data are processed?
? name, phone number and e-mail address;
? delivery address;
? bank account number;
? cost of goods and services and data related to payments (purchase history);
? customer support data;
? IP address.
For which purposes are personal data processed?
Personal data is used to manage the customer’s orders and to deliver goods.
Purchase history data (date of purchase, goods, quantity, customer data) are used to put together an overview of the goods and services purchased, to analyse customer preferences and, among other things, for the purposes of resolving consumer disputes.
The bank account number is used to reimburse payments to the customer.
Personal data such as the e-mail address, telephone number and name of the customer are processed to handle any issues relating to the provision of goods and services (customer support).
E-mail is also used in order to forward invoices and the telephone number is used to notify the customer about their goods arriving in the parcel locker.
The IP address or other online identifiers of users of the online shop are processed for the provision of the online shop as an information society service and for web use statistics.
Legal basis
The purpose of processing personal data is to fulfill the agreement entered into with the customer (managing the customer’s orders, delivery, returning goods and reimbursing payments).
Personal data are processed in order to fulfill legal obligations (e.g. for accounting).
The processing of personal data, i.e. the collection of purchase history data for the purposes of resolving potential consumer disputes, is necessary due to the controller’s legitimate interest.
Recipients of personal data
Personal data are forwarded to the customer support of the online shop in order to manage purchase history and resolve customer issues (applicable only when customer support is provided by a third party, i.e. someone outside the online shop).
Name, telephone number and e-mail address are forwarded to the transport service provider
selected by the customer. If the goods are delivered by a courier, the customer’s contact details, as well as their address, are forwarded to the courier.
If an outside service provider handles the accounting for the online shop, the personal data is
forwarded to that service provider to perform the accounting operations.
Personal data may be forwarded to IT service providers if this is needed to ensure the functionality of the online shop or to host data.
Security and access to data
Personal data are stored in the servers of www.maarisoekov.ee, which are located on the territory of a member state of the European Union or states of the European Economic Area. Personal data can be accessed by the staff of the online shop in order to resolve technical issues related to the use of the online shop and to provide customer support.
The online shop applies the relevant physical, organisational and IT security measures in order to protect personal data from accidental or unlawful destruction, loss, amendment or unauthorised access and disclosure.
Personal data are forwarded to processors (e.g. the transport service provider and data hosts) on the basis of contracts between the online shop and processors. Upon processing data, the processors are obliged to ensure the relevant safeguards in accordance with article 28 of the GDPR.
Access to and rectification of personal data
Personal data can be accessed and rectified via the online shop’s user profile or customer support. If a purchase is made without a user account, personal data can be accessed via customer support. If the request to access personal data has been submitted electronically, the information will also be provided via commonly used electronic means.
Withdrawal of consent
If personal data are processed with the customer’s consent, the customer has the right to withdraw their consent by making relevant changes in the user account’s settings or by notifying customer support via e-mail.
Storage
Personal data are erased upon deleting the online shop’s customer account, except for the personal data (purchase history) which are necessary for accounting or to resolve consumer disputes.
In the event of disputes regarding payments and consumer disputes, personal data are stored until the claim is settled or the limitation period expires.
The personal data in original accounting documents is stored for seven years.
Restriction
If the data are incorrect, incomplete or processed unlawfully, the customer has the right to request the restriction of the processing of their personal data.
Objections
The customer has the right to submit objections regarding the processing of their personal data if they have a reason to believe that there is no legal basis to process their personal data.
Erasure
For the erasure of personal data, customer support should be contacted by e-mail. Requests for erasure are responded to within one month and the period of erasure is specified. The response to the request will also indicate which personal data will not be erased, on which legal basis and why.?
Transfer
Requests to transfer personal data submitted via e-mail are responded to within one month.
Customer support identifies the person and indicates which personal data is to be transferred.
Direct marketing messages
The e-mail address and telephone number are used to send direct marketing messages if the customer has consented to receiving such messages. If the customer does not wish to receive direct marketing messages, they should select the relevant link at the footer of the e-mail or contact customer support.
Resolution of disputes
If a buyer has complaints regarding the online shop, they should send them via e-mail to maarisoekov@gmail.com.
If the buyer and the online store fail to resolve a dispute by reaching an agreement, the buyer has the right to turn to the Consumer Disputes Committee. The procedural rules can be examined and an application can be filed here. The Consumer Disputes Committee is authorised to resolve disputes arising from the contract entered into between the buyer and the online shop. The buyer’s complaints are reviewed by the Committee free of charge.
The buyer may turn to the Online Dispute Resolution platform of the EU.
Disputes concerning the processing of personal data are settled through customer support maarisoekov@gmail.com. The supervisory authority is the Estonian Data Protection Inspectorate (info@aki.ee).